منتظِـر بهــار

پیروزی در ذات اندیشه بهــار است

پیروزی در ذات اندیشه بهــار است

میروی و قدری راحت میشوی... شاید!

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۶ ب.ظ

دکتر عزیزم*..
رییس جمھورھمیشگی ام..!
محبوب ترین من!
عمرزندگانی این سربازکوچکت، به یک سال ھم نمیرسد!!
چراکه "بودن" من اززمانی آغازشد
که ھستی ام را
به نگاہ تو
به کلام تو
به صدای تو
به لبخند سرشار از مهر تو..
خلاصه بگویم!
به ھمین بــودن تو، گرہ زدم؛ آغازشد..
آری؛ ھست ونیست من
بابود و نبود تو معنا میشود
و مابقی..
ھمه ھیــچ است

رییس جمهور ِ خوبم.. دو ساعتی میشود که ھرلحظه جای خالیت بزرگ و بزرگتر میشود



* عزیز یعنی شکست ناپذیر



۹۲/۰۵/۱۲
حنانه بهاری

نظرات  (۲)

سلام
دکتر همه زندگی ما بود، همه عشق ما، همه هستی ما
با او بود که ایمان آوردیم، ایمان به همه خوبی ها، ایمان به همه پاکی ها، ایمان به عدالت، ایمان به مبارزه، و از همه مهمتر ایمان به امام عصر(عج).
دکتر مانند پدری مهربان و دلسوز بود که دست ما را از ظلمات جهل گرفت و به قله عشق و دانایی رساند
رفتنش هنوز باورم نیست، اما تفکر او، ارمان او و راه او ادامه خواهد داشت
راهی که انبیا شروع کردند و در طول تاریخ توسط بندگان صالح خدا ادامه داشت و اکنون دکتر عزیز ما آن را پیش میبرد ادامه دارد
راه دکتر ادامه دارد
باور دارم که خورشیدمان دوباره طلوع خواهد کرد
من به خدای این آسمانها ایمان دارم...

پاسخ:
سلام
دکتر همه زندگی ما "هست"
شخصیت دکتر احمدی نژاد فراتر از این منصب ها مسند هاست..
رفتنش ازین جایگاه چندان دردی نداره
درد فراموش شده راه عدالته :(
إن شاالله خورشید اصلی بزودی طلوع کنه..
خاک بر سر سرویس وبلاگ نویسی عقب موندت!

خاستم دو سه تا آیکون گریه بذارم 

:((
پاسخ:
نسترن: متشکر از لطفتون :-"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی